Před dvaceti lety jsme vytvořili kategorii vytrvalostních silničních kol a dokázali, že vysoká ergonomie znamená vysoký výkon. Dnes je nový model Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou jistotu. Silnice může znamenat peklo pod vámi, ale na kole Roubaix je to vždy nebe nahoře. - PODDAJNOST: Future Shock 3.0 je hvězdou show, lépe laditelný, nastavitelný a odolný než kdy předtím. Nyní, bez... Celý popis
Koupit za 90 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Před dvaceti lety jsme vytvořili kategorii vytrvalostních silničních kol a dokázali, že vysoká ergonomie znamená vysoký výkon. Dnes je nový model Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou jistotu. Silnice může znamenat peklo pod vámi, ale na kole Roubaix je to vždy nebe nahoře.
- PODDAJNOST: Future Shock 3.0 je hvězdou show, lépe laditelný, nastavitelný a odolný než kdy předtím. Nyní, bez ohledu na polohu na kole, každý jezdec zažije 20 mm hladkého zdvihu mezi představcem a hlavovou trubkou bez zadrhávání. Future Shock pomáhá udržet vaše ruce a řídítka stabilní pro hladší jízdu s větší kontrolou, abyste zůstali rychlí, v bezpečí a sebevědomí.
- Naše konstrukce se sníženou objímkou odhaluje více sedlovky a zvyšuje tak její průhyb, ale "více" neznamená jednoduše lépe. Sedlovka Pavé kontroluje průhyb a zajišťuje optimální vertikální poddajnost. Společně vytvářejí technologii AfterShock a ve spojení s tuhým zadním trojúhelníkem modelu Roubaix zajišťují plynulou jízdu bez ztráty účinnosti.
- Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky tlumiči Future Shock 3.0 se kolo rychle pohybuje po nerovnostech, přitom hmotnost jezdce zůstává stabilní a udržuje hybnost v nerovném terénu. Typické vidlice se při nárazu vychýlí dozadu, což způsobí měřitelnou ztrátu rychlosti. Je to vědecký fakt, plynulejší je skutečně rychlejší.
- SCHOPNOST: Kolo Roubaix je průkopníkem v geometrii pro vytrvalostní jízdu, takže jezdíte "V" kole, nikoli "NA" kole, abyste snížili tlak na ruce, paže a ramena a získali schopnost a jistotu na jakékoliv silnici. Zároveň je kolo připraveno na to, aby se na plný plyn rozjelo do zatáček horských sjezdů.
- S průchodností pláště až 38c/40mm poskytuje tento vytrvalostní silniční stroj lepší trakci než kdy dříve na nerovných silnicích a dokonce i na lehkém štěrku. Díky lehkým a super účinným pneumatikám Specialized nemá tento extra objem a trakci žádné nevýhody.
- Roubaix inspiruje k opravdu VELKÝM dnům na kole, takže jsme mu dali k dispozici všechny úchyty, které by vaše dobrodružství mohla potřebovat - tři úchyty na láhev, úchyty na horní rámovou trubku, a dokonce je připraven i na blatníky. Tak se do toho pusťte a vezměte si to všechno s sebou na vyjížďku.
- VÝKON: Nové Roubaix SL8 je naše dosud nejaerodynamičtější díky novým aerodynamickým tvarům z naší knihovny tvarů Free Foil a sníženým sedlovým vzpěrám. S hmotností pouhých 825 gramů je rám o 50 gramů lehčí a využívá zkušeností z Aethosu – nejlehčího sériově vyráběného rámu na světě – a naší prémiové karbonové směsi Fact 12r. Nic ve své třídě není rychlejší nebo lehčí než Roubaix.
Technické specifikace
Rámová sada
RÁM
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Odpružení
VIDLICE
Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
Kokpit
ŘÍDÍTKA
Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
SEDLO
Body Geometry Power Sport, steel rails
PŘEDSTAVEC
Future Stem Comp
SEDLOVKA
Body Geometry Power Sport, steel rails
Brzdy
SRAM APEX AXS
Pohon
KAZETA
SRAM APEX, PG 1231 XPLR, 11-44T
STŘED
SRAM DUB BSA
KLIKY
SRAM APEX AXS, Wide 12-speed
ŘAZENÍ
SRAM APEX eTAP AXS, hydraulic disc
PŘEHAZOVAČKA
SRAM APEX XPLR eTAP AXS, 12-speed
PŘEVODNÍKY
40T
Zapletená kola a pláště
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
ZADNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
PLÁŠTĚ
S-Works Mondo 2BR, 700x32c
HMOTNOST
8.93kg
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
44
49
52
54
56
58
61
64
Délka klik
165mm
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm
175mm
Šířka řídítek
360mm
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm
440mm
Délka představce
70mm
80mm
90mm
100mm
100mm
110mm
110mm
120mm
Šířka sedla
155mm
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Délka sedlovky
380mm
380mm
380mm
380mm
380mm
450mm
450mm
450mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
543mm
549mm
566mm
585mm
605mm
630mm
665mm
685mm
Dosah
353mm
363mm
370mm
381mm
389mm
397mm
403mm
409mm
Délka hlavové trubky
90mm
90mm
105mm
122mm
140mm
168mm
202mm
222mm
Úhel hlavové trubky
69.3°
70.8°
71.5°
72.3°
73°
73°
73.5°
73.5°
Výška středového složení
269mm
269mm
269mm
270mm
270mm
271mm
271mm
271mm
BB Drop
80mm
80mm
80mm
78mm
78mm
78mm
78mm
78mm
Stopa kola (27,5 střed)
76mm
66mm
62mm
61mm
57mm
57mm
54mm
54mm
Délka celé vidlice
375mm
375mm
375mm
375mm
375mm
375mm
375mm
375mm
Vyosení vidlice (offset)
52mm
52mm
52mm
47mm
47mm
47mm
47mm
47mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
589mm
587mm
593mm
598mm
604mm
620mm
631mm
634mm
Délka řetězové vzpěry
418mm
418mm
418mm
420mm
420mm
423mm
423mm
423mm
Rozvor
994mm
992mm
998mm
1005mm
1012mm
1031mm
1042mm
1054mm
Délka horní trubky, horizontální
503mm
523mm
534mm
550mm
569mm
584mm
600mm
618mm
Výška rámu v rozkroku
686mm
719mm
747mm
766mm
787mm
809mm
847mm
865mm
Délka sedlové trubky
365mm
410mm
446mm
465mm
485mm
505mm
545mm
581mm
Úhel sedlové trubky
75°
74°
74°
74°
73.5°
73.5°
73.5°
73°
- PODDAJNOST: Future Shock 3.0 je hvězdou show, lépe laditelný, nastavitelný a odolný než kdy předtím. Nyní, bez ohledu na polohu na kole, každý jezdec zažije 20 mm hladkého zdvihu mezi představcem a hlavovou trubkou bez zadrhávání. Future Shock pomáhá udržet vaše ruce a řídítka stabilní pro hladší jízdu s větší kontrolou, abyste zůstali rychlí, v bezpečí a sebevědomí.
- Naše konstrukce se sníženou objímkou odhaluje více sedlovky a zvyšuje tak její průhyb, ale "více" neznamená jednoduše lépe. Sedlovka Pavé kontroluje průhyb a zajišťuje optimální vertikální poddajnost. Společně vytvářejí technologii AfterShock a ve spojení s tuhým zadním trojúhelníkem modelu Roubaix zajišťují plynulou jízdu bez ztráty účinnosti.
- Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky tlumiči Future Shock 3.0 se kolo rychle pohybuje po nerovnostech, přitom hmotnost jezdce zůstává stabilní a udržuje hybnost v nerovném terénu. Typické vidlice se při nárazu vychýlí dozadu, což způsobí měřitelnou ztrátu rychlosti. Je to vědecký fakt, plynulejší je skutečně rychlejší.
- SCHOPNOST: Kolo Roubaix je průkopníkem v geometrii pro vytrvalostní jízdu, takže jezdíte "V" kole, nikoli "NA" kole, abyste snížili tlak na ruce, paže a ramena a získali schopnost a jistotu na jakékoliv silnici. Zároveň je kolo připraveno na to, aby se na plný plyn rozjelo do zatáček horských sjezdů.
- S průchodností pláště až 38c/40mm poskytuje tento vytrvalostní silniční stroj lepší trakci než kdy dříve na nerovných silnicích a dokonce i na lehkém štěrku. Díky lehkým a super účinným pneumatikám Specialized nemá tento extra objem a trakci žádné nevýhody.
- Roubaix inspiruje k opravdu VELKÝM dnům na kole, takže jsme mu dali k dispozici všechny úchyty, které by vaše dobrodružství mohla potřebovat - tři úchyty na láhev, úchyty na horní rámovou trubku, a dokonce je připraven i na blatníky. Tak se do toho pusťte a vezměte si to všechno s sebou na vyjížďku.
- VÝKON: Nové Roubaix SL8 je naše dosud nejaerodynamičtější díky novým aerodynamickým tvarům z naší knihovny tvarů Free Foil a sníženým sedlovým vzpěrám. S hmotností pouhých 825 gramů je rám o 50 gramů lehčí a využívá zkušeností z Aethosu – nejlehčího sériově vyráběného rámu na světě – a naší prémiové karbonové směsi Fact 12r. Nic ve své třídě není rychlejší nebo lehčí než Roubaix.
Technické specifikace
Rámová sada
RÁM
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Odpružení
VIDLICE
Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
Kokpit
ŘÍDÍTKA
Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
SEDLO
Body Geometry Power Sport, steel rails
PŘEDSTAVEC
Future Stem Comp
SEDLOVKA
Body Geometry Power Sport, steel rails
Brzdy
SRAM APEX AXS
Pohon
KAZETA
SRAM APEX, PG 1231 XPLR, 11-44T
STŘED
SRAM DUB BSA
KLIKY
SRAM APEX AXS, Wide 12-speed
ŘAZENÍ
SRAM APEX eTAP AXS, hydraulic disc
PŘEHAZOVAČKA
SRAM APEX XPLR eTAP AXS, 12-speed
PŘEVODNÍKY
40T
Zapletená kola a pláště
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
ZADNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
PLÁŠTĚ
S-Works Mondo 2BR, 700x32c
HMOTNOST
8.93kg
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
44
49
52
54
56
58
61
64
Délka klik
165mm
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm
175mm
Šířka řídítek
360mm
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm
440mm
Délka představce
70mm
80mm
90mm
100mm
100mm
110mm
110mm
120mm
Šířka sedla
155mm
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Délka sedlovky
380mm
380mm
380mm
380mm
380mm
450mm
450mm
450mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
543mm
549mm
566mm
585mm
605mm
630mm
665mm
685mm
Dosah
353mm
363mm
370mm
381mm
389mm
397mm
403mm
409mm
Délka hlavové trubky
90mm
90mm
105mm
122mm
140mm
168mm
202mm
222mm
Úhel hlavové trubky
69.3°
70.8°
71.5°
72.3°
73°
73°
73.5°
73.5°
Výška středového složení
269mm
269mm
269mm
270mm
270mm
271mm
271mm
271mm
BB Drop
80mm
80mm
80mm
78mm
78mm
78mm
78mm
78mm
Stopa kola (27,5 střed)
76mm
66mm
62mm
61mm
57mm
57mm
54mm
54mm
Délka celé vidlice
375mm
375mm
375mm
375mm
375mm
375mm
375mm
375mm
Vyosení vidlice (offset)
52mm
52mm
52mm
47mm
47mm
47mm
47mm
47mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
589mm
587mm
593mm
598mm
604mm
620mm
631mm
634mm
Délka řetězové vzpěry
418mm
418mm
418mm
420mm
420mm
423mm
423mm
423mm
Rozvor
994mm
992mm
998mm
1005mm
1012mm
1031mm
1042mm
1054mm
Délka horní trubky, horizontální
503mm
523mm
534mm
550mm
569mm
584mm
600mm
618mm
Výška rámu v rozkroku
686mm
719mm
747mm
766mm
787mm
809mm
847mm
865mm
Délka sedlové trubky
365mm
410mm
446mm
465mm
485mm
505mm
545mm
581mm
Úhel sedlové trubky
75°
74°
74°
74°
73.5°
73.5°
73.5°
73°
Parametry
Výrobce | Specialized |
Typ | silniční |
Modelový rok | 2024 |